blog

ساخت وبلاگ

بازی مافیا، لذت تجربه یک بازی مرموز و جذاب در کنار دوستان

شما هم در مورد بازی مافیا زیاد شنیدید؟

بازی کلاسیک مافیا یا شب مافیا که در اصل یک بازی روسی هستش، یکی از بازی‌های مرموز و جذابی است که امروزه بین جوانان جای خود را باز کرده است. افراد زیادی هستند که برای رفع خستگی یا پر کردن وقت خود، دوستان یا اعضای خانواده را دور خود جمع می‌کنند تا بازی گروهی مافیا را اجرا کنند. این بازی، با ایجاد یک حس و حال معمایی و جذاب، گیرایی بسیار زیادی دارد و هیجانی که افراد حین صحبت و استدلال در این بازی دارند، نشانه‌ای برای اثبات خاص بودن این بازی است. در این مطلب نگاهی به این بازی خواهیم انداخت تا ببینیم چه چیزی باعث شده که محبوب‌ترین بازی گروهی این روزهای تهران شود.

 

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari vaspa بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت: 14:35

 

تعیین جنسیت جنین بدون اینکه به سراغ روش سونوگرافی برویم با استفاده از روش های سنتی و قدیمی! با 9 روش تشخیص دهید که کودک پسر است یا دختر.
blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari vaspa بازدید : 104 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 12:21

تصفیه آب های زیر زمینی، آب های زیر زمینی نیز غالبا با آلودگی هایی همراه می باشند که در صورت بی توجهی به تصفیه این آب ها و استفاده انسان از این گونه آبها، سبب بروز خطرات جانی می شود. از این رو لازم است قبل از مصرف، مورد گند زدایی و تصفیه قرار بگیریند.

بسیاری از تجهیزات تصفیه و گند زدایی آب قابل حمل می باشند. همچنین این دستگاهها دارای افزودنی های شیمیایی هستند که قادر خواهند بود فلزات سنگین موجود در آب مانند سرب و جیوه، اتوژن ها و بو و طعم بد موجود در آب را برطرف نمایند.

 

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari vaspa بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 12:18

در این بخش قصد داریم سه مورد از اساسی ترین و بهترین خدماتی که هنر نوین در عرضه ی آن پیشرو می باشد را شرح دهیم. مجتمع فرهنگی هنری هنر نوین جهت آشنایی بیشتر و کامل تر شما با خدماتش اقدام به انتشار مقالاتی در این زمنیه نموده است. پس از مطالعه مقاله می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت نمایید. مقدمه ای بر چاپ پلات لمینت: چاپ پلات قسمتی از پروسه چاپ دیجیتال است که در آن کاغذ کتد بیشترین کاربرد را دارد. کتد کاغذی است که با موادی پوشانده شده تا جوهری که روی آن منتقل می‌شود پخش نشده و و رنگ روی کار بماند تا خشک شود. چاپ پلات کیفیت بسیار بالایی دارد اما رنگ و جوهر چاپ شده نیاز به محافظت دارد که این کار را لمینت انجام می‌دهد. بعد از این‌که کار چاپ تمام می‌شود آن‌را پرس یا لمینت می‌کنند. لمینت لایه‌ی محافطی است که روی چاپ انجام شده کشیده می‌شود و دو نوع براق و مات دارد. این لایه به کمک دستگاه لمینتور بر روی چاپ کشیده می‌شود که آن را در مقابل آسیب‌هایی مانند پارگی، چروک، پریدگی رنگ، کثیفی و چربی و… حفظ می‌کند. به دلیل قرارگیری لمینت روی کار، این چاپ را چاپ پلات لمینت یا کتد لمینت می‌نامند که در این مطلب درباره‌ی آن صحبت خواهیم کرد.

 

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari vaspa بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 12:16

شرکت دلسی

شرکت دلسی یکی از شرکت‌های معتبر تولیدکننده‌ی انواع چمدان، کیف لپ‌تاپ، کوله‌پشتی لپ‌تاپ، کیف بیزنسی، ساک مسافرتی، کیف مدرسه و اکسسوری‌های مرتبط است. این شرکت در سال 1946 در پاریس آغازبه‌کار کرده و هم‌اکنون در بیش از 110 کشور دنیا دارای نمایندگی بوده و ایران دلسی نمایندگی رسمی این شرکت در ایران است.

 

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari vaspa بازدید : 104 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 12:14

پرستار سالمند در منزل بیمار به طور صحیح

سالمندان از لحاظ ناتوانی و ضعف بدنی مثل کودکان نیاز به مراقبت دارند اما با این تفاوت که هرگز نباید با آن‌ها طوری رفتار کرد که کرامت‌شان نادیده گرفته شود. ارتباط با سالمند و حفظ شان او در کنار ارائه مراقبت‌های مورد نیازش کار مهمی است. چنان‌چه برای مراقبت از سالمند بیمار نیاز به استخدام پرستار دارید، مرکز پرستاری در منزل خورشید با کادری مجرب می‌تواند به شما در این امر کمک کند.

 

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari vaspa بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 11:59

 

گویا به تازگی جورجینا نامزد جوان کریستیانو رونالدو با مادر شوهر خود اختلاف پیدا کرده است و به نظر بعد از آمدن دوقلوها این اختلاف رخ داده است.
blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari vaspa بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 11:15